Saturday, 12 August 2017

Welcome

Welcome to my blog!  

I have been inspired by the comments I received in response to some of my comments, thoughts, feelings and scriptures that I shared on Facebook. People's hearts and lives were encouraged by my posts. Thank you for the privilege of being part of your lives.  This has encouraged me to start a new BLOG: “From my heart to yours.”

J'ai été inspiré par les commentaires que j'ai reçus en réponse à certains de mes commentaires, pensées, sentiments et références bibliques que j'ai partagé sur Facebook. Le cœur et la vie des gens ont été encouragés par mes messages. Je vous remercie pour le privilège de faire partie de votre vie. Cela m'a encouragé à commencer un nouveau BLOG: “De mon coeur  au vôtre.”

Me he inspirado en los comentarios que recibí en respuesta a algunos de mis comentarios, pensamientos, sentimientos y escrituras biblicas que compartí en Facebook. Los corazones y las vidas de la gente fueron alentados por mis comentarios. Gracias por el privilegio de ser parte de sus vidas. Esto me ha animado a comenzar un nuevo BLOG: "De mi corazón al tuyo."


Sincerely/Sincèrement, Sinceramente,
Denise Deschamps



Please note: Not all comments or posts will be translated in three languages. I will adjust as the need occurs.
Remarque: Tous les commentaires ou messages ne seront pas traduits en trois langues. Je vais m'ajuster au besoin.
Nota: No todos los comentarios o publicaciones serán traducidos en tres idiomas. Me ajustaré a medida que ocurra la necesidad.

4 comments:

Featured Posts

Welcome

Welcome to my blog!   I have been inspired by the comments I received in response to some of my comments, thoughts, feelings and scriptu...